* Foto's: nieuwe foto's gaan inderdaad in de lay-out in een gallery passen

.
* Informatie: is de informatie van de vorige website, ik heb al wat dingen geactualiseerd, maar er staat nog heel wat oude informatie in die van intern uit nog aangepast gaat worden (kan ik uiteraard niet allemaal doen

). Maar dat bespreken we binnen het presidium uiteraard nog!

* In verband met het schild zijn er voor- en tegenstanders. Ik denk dat het nieuwe logo na verloop van tijd zijn dienst wel zal bewijzen

. (het feit alleen al dat het gevectoriseerd in CMYK, RGB en Pantonekleuren beschikbaar is, het feit dat het behoorlijk flexibel is wat betreft het weglaten/toevoegen van tekst etc...)
* Het leuke aan "die boek" is dat de header met het oog op dynamiek is ontworpen. Eenderwelke foto (ik denk aan een foto van Leuven bvb) kan er gemakkelijk in geplaats worden in plaats van de huidige! Bij kerstmis smijten we er dan drie kerstballen in hé

. You get the idea!
* De inhoud opfleuren met foto's is iets wat zeker en vast ook nog gaat gebeuren! Het belangrijkste is dat de stijlelementen voor foto's, quotes, lijstjes, etc al allemaal aangemaakt zijn, ik heb geprobeerd om vanuit de inhoud te vertrekken en die in de eerste plaats zo goed/leesbaar mogelijk vorm te geven

@Vince: het is inderdaad de bedoeling om de logo's vectoriëel downloadbaar op de site te gaan zetten, omdat dat idd heel belangrijk is! Wat het botsen van die achtergrond betreft, ik heb al vanalles geprobeerd, effen kleuren zijn mooi, speciale patroontjes zijn mooi, kortom, die achtergrond is even dynamisch als de header eigenlijk. Ik ben ook niet meer zo echt te vinden voor brushes/dropshadows/geleidelijke overgangen. Ik vermoed dat het m'n designstijl is

.